Fotograf/Källa: Per Danielsson

Efter en rekordsäsong blickar vi nu framåt mot nästa. Därför är det nu dags för oss att släppa våra landslag. Detta kommer vi att göra den 6 maj och i samband med det bjuder vi in på en pressträff.

I smaband med att vi släpper landslgastrupperna för säsongen 2023/2022 erbjuder vi möjlighet att träffa några av våra aktiva i Stockholm.

Plats: Kanal 75
Hangövägen 20

Tid 14:00

Skidskytteförbundets sportchef Anna-Maria Uusitalo och våra aktiva Hanna Öberg, Elvira Öberg, Linn Persson, Mona Brorsson och Martin Ponsiluoma finns på plats för att svara på era frågor.

Skicka in er anmälan till denna pressträff till mig senast 4 maj, Emma Höglund. 0761391220 emma.hoglund@skidskytte.se

Skicka då in vilka av dessa sex personer ni vill prata med. Det är endast dessa sex personer som kommer finnas tillgängliga för intervjuer under denna dag.

Svenska Skidskytteförbundet arbetar för att bredda skidskyttesporten genom starka regioner och föreningar i hela landet, popularisera skidskytte genom att arrangera hållbara evenemang i världsklass samt skapa förutsättningar för eliten att nå internationell toppklass. Vår vision är att Sverige ska vara världsledande i skidskytte.

Emma Höglund

Kommunikatör svenska skidskytteförbundet och Mediamanager Worldcup Östersund